Későbbre halasztják a végleges döntést a belső égésű motorral szerelt autók betiltásáról
Németországnak feltételei vannak.
Németországnak feltételei vannak.
Az Európai Bizottság 2030-ra csak elektromos városi buszokat szeretne az unióban.
Modellfrissítést kap a jelenlegi generáció, mielőtt teljes átalakuláson menne át.
Míg az elektromos járművek a General Motorsnál is egyre fontosabb irányvonalat jelentenek, úgy tűnik, a nagy belső égésű motorokat sem engedik el.
Összehasonlították az otthoni és a nyilvános töltések árait, valamint egy hagyományos – benzines, dízel – autó átlagos üzemanyagköltségét száz kilométerre vetítve.
Az egyik leginkább klasszikus modellje révén búcsúzik százötven éves korszakától a stuttgarti cég.
Egyre inkább szabadidő-autókba ülnek át a vevők, most ennek van piaca.
Az Euro 7-es norma adja majd meg a belső égésű motorok utolsó generációjának meghatározó paramétereit.
A szabályozás alapján az első határidő 2026.
Európa dízelautó-piaca az elmúlt években teljes hanyatláson ment keresztül, amely azt jelenti, 2030-ra nagyjából egy százalék közelébe esik az új dízelautók részesedése a piacon.
A világ egyik legsikeresebb autójának jövőjét is befolyásolja az autóipar átalakulása.
A belső égésű motorok királyának karrierje véget ér ugyan, de a legendája biztosan tovább él.
Azzal érvelnek, hogy nem lehet biztosan tudni, mit hoz a jövő a technológiában. A szintetikus üzemanyagok például megmenthetnék a hagyományos motorokat, de ha betiltják azokat, akkor nincs értelme a hasonló fejlesztéseknek.
Ha az Európai Unión múlik, 2035-től már csak zéró emissziós új autókat lehetne árusítani.
Továbbra is úgy látják, van még fejlesztési lehetőség a hagyományos motorokban is, amelyek egyre tisztább üzeműek lehetnek.